top of page

Vimmel: Sista nattklubb VT26!

  • för 5 dagar sedan
  • 1 min läsning

Då var terminens sista nattklubb över, och med det kommer också terminens sista vimmel. Tack till alla som har varit med och gjort kvällarna minnesvärda. Men nu tar vi sommar! vi ses igen nästa termin!


Fotograf: Hugo Walentin

 
 
 

Kommentarer


bottom of page