Vimmel: Sista nattklubb VT26!
- för 5 dagar sedan
- 1 min läsning
Då var terminens sista nattklubb över, och med det kommer också terminens sista vimmel. Tack till alla som har varit med och gjort kvällarna minnesvärda. Men nu tar vi sommar! vi ses igen nästa termin!
Fotograf: Hugo Walentin










































































































![Recension: GIH brugaren [English below]](https://static.wixstatic.com/media/c17f66_d8f93bbacd704f0c83c4aa911905200e~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_1225,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/c17f66_d8f93bbacd704f0c83c4aa911905200e~mv2.jpg)

Kommentarer